Een vraag hebben?

Categorieën
< Alle onderwerpen

(OPGELOST) Storing TV App


Momenteel hebben wij een storing in onze TV App. Wanneer u een zender aanklikt in onze TV App dat krijgt u de melding: ‘Er heeft zich een fout opgedaan tijdens het afspelen, probeer het later a.u.b. opnieuw’. Deze storing is voor zowel de Android als de Apple apparatuur. Er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak.

Update 15:17: Wij hebben te horen gekregen dat de storing verholpen is en de app weer op een normale manier gebruikt kan worden. Na testen welke wij hebben uitgevoerd zien wij een positief resultaat.

Update 12:57 uur: Via onze netwerkpartner hebben wij vernomen dat er monteurs onderweg zijn naar de locatie waar de storing zich bevind.
Zodra wij meer informatie hebben zullen wij u hierover direct informeren.

Datum: 18-02-2024
Tijd start: 16:00
Eind tijd: onbekend
Impact: Gebruikers van de mobiele TV app op Android en Apple apparaten

Inhoudsopgave