Een vraag hebben?

Categorieën
< Alle onderwerpen

Voordeelbellen

Wat is Voordeelbellen



Indien u gebruik maakt van onze telefonie dienst zonder dat u ook een internet aansluiting heeft, maakt u waarschijnlijk gebruik van onze dienst Voordeelbellen.

Voordeelbellen is een dienst waarbij u bij KPN een Belbasis abonnement heeft met daaraan gekoppeld uw telefoonnummer.

Dit is een PSTN abonnement zoals dat vroeger altijd door KPN werd verkocht voordat er alles in 1 combinaties met internet, televisie en bellen bestonden. Het KPN abonnement bestaat uit een vaste telefoonlijn waarbij de telefoongesprekken per minuut worden afgerekend.

Daarop bestaat de optie om de telefoongesprekken via Stipte te laten verlopen. U krijgt uw gesprekken dan ook niet in rekening gebracht tegen de hogere KPN tarieven maar tegen de voordeligere tarieven van Stipte. 

Veel van onze Voordeelbellen klanten, zijn ooit gestart met Voordeelbellen bij Scarlet of Onetel. Alle diensten van deze partijen zijn jaren geleden overgenomen door Stipte. Wij leveren u ook maandelijks een digitale gespreksspecificatie van alle gevoerde gesprekken.

De specificatie van de factuur en de details van de gesprekken zijn ook in te zien op https://mijn.stipte.nl.

Voordeelbellen opzeggen

Indien u uw Voordeelbellen wilt opzeggen en geen belbundels heeft, kan dit door gewoonweg te stoppen met bellen via ons. Er zitten immers aan Voordeelbellen geen standaard abonnementskosten.

Stoppen met bellen via Voordeelbellen van Stipte, gebeurt automatisch wanneer u overstapt op een Alles-in-1 abonnement van ons of van een andere Alles-in-1 aanbieder.

Als u niet uw abonnement bij KPN voor uw Belbasis abonnement wilt opzeggen maar toch niet meer via Stipte wilt bellen, kunt u vanaf uw eigen vaste telefoon bellen naar 0800-1273. Wanneer u het menu doorloopt, krijgt u de mogelijkheid om ow voorkeur code te wijzigen van Stipte (meestal code 1650) naar KPN. De code van KPN is 1655.

Let op: belbundels dient u wel zelf op te zeggen bij ons.

Inhoudsopgave