Een vraag hebben?
OPGELOST Storing gemeente Oss

20-11-2025 08:43 uur:
Naar aanleiding van meerdere meldingen van storingen in het gebied Oss, heeft onze netwerkpartner aanpassingen verricht om de stabiliteit van onze dienstverlening in uw gebied te herstellen. Wij hebben dit de afgelopen dagen nauwlettend gemonitord en constateren dat er geen problemen meer optreden.
Mocht u echter nog steeds storingen ervaren, dan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen, zodat wij kunnen dan een uitgebreider onderzoek starten om de oorzaak te achterhalen.
————————————————–
19-11-2025 08:55 uur:
Wij hebben bericht ontvangen van onze netwerkpartner.
Deze zijn nog in onderzoek maar wij zien de verbindingen weer online.
Mocht u alsnog problemen ervaren verzoeken wij u het modem te herstarten.
De netwerkpartner zal ik onderzoek blijven om in te kijken naar de definitieve oplossing.
————————————————–
14:56 uur:
Momenteel zien wij alle modems weer online, maar wordt er onderzoek verricht door onze netwerkpartner waardoor de verbinding instabiel is in uw regio. Uiteraard plaatsen wij hier weer een update wanneer er meer bekend is.
————————————————–
14:32 uur:
Wij krijgen momenteel meerdere meldingen dat er een storing actief is op onze diensten in de omgeving Oss. Onze engineers doen op dit moment onderzoek waardoor deze storing wordt veroorzaakt. Het kan hierdoor voorkomen dat u gedeeltelijk of geheel geen diensten heeft momenteel.
We houden u op de hoogte via dit artikel van de situatie.
Excuses voor het ongemak.
Team Stipte