Op dit moment is er geen sprake van een storing of onderhoud. Mocht u toch een probleem ondervinden, dan adviseren wij u te kijken onder onze klantenservice om te kijken wat u kunt doen om weer probleemloos gebruik te maken van onze diensten.

Heeft u alles gecontroleerd en ondervindt u nog steeds problemen, dan helpen wij u graag via onze klantenservice die u kunt bereiken via 0320 – 29 44 44 of via email: administratie@stipte.nl

12-02-2021 20:00uur:
Update storing op opname servers OPGELOST

 

09-02-2021 10:00uur:
Update storing op opname servers

 

Helaas zijn er ook willekeurige opnames niet meer oproepbaar die binnen een marge van een week liggen. Het is aannemelijk dat als u problemen ervaart met het starten van Opnames, Begin Gemist of Programma Gemist dat dit te wijten is aan deze storing. Het heeft onze hoogste prioriteit dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

 

06-02-2021 17:00uur:
Storing op Opname Servers

Op dit moment werkt de dienst voor uitgesteld kijken niet naar behoren.

Opnames: Het is op dit moment niet mogelijk om Opnames te kijken die ouder zijn dan 6 á 7 dagen.
Programma Gemist: Terugkijken werkt naar behoren, maar werkt slechts 6 dagen terug in de tijd in plaats van 7 dagen.
Begin Gemist: Werkt naar behoren.

Wij werken aan een oplossing. Ons excuses voor het ongemak.

 

04-11-2020 03:37uur (OPGELOST):
Storing netwerken: Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord.

De storing is verholpen. We zien alle lijnen weer terug komen. Mocht u nog problemen ondervinden, haal dan even 30 seconden de router van de stroom en sluit deze opnieuw aan. Ondervindt u daarna nog problemen, laat het ons dan even weten dan helpen wij u uiteraard.

 

04-11-2020 00:34uur (UPDATE):
Storing netwerken: Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord.

Inmiddels zijn de laswerkzaamheden in volle gang. Er moeten ruim 200 vezels hersteld worden. De verwachting die we zojuist hebben doorgekregen is dat de laatste van deze vezels rond een uur of 5 vannacht hersteld zullen zijn. De hoop (en verwachting) is dat de vezels waar de coöperatie gebruik van maakt, snel aan de beurt zullen zijn. Het spijt ons u op dit moment niet beter te kunnen berichten. We gaan er vanuit dat wanneer u morgenochtend weer wakker wordt, alle diensten weer hersteld zullen zijn.

 

03-11-2020 22:06uur (UPDATE):

Storing netwerken: Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord.

Zoals u gemerkt zult hebben, duurt de storing nog steeds voort. Een graafschade bij Zwolle blijkt de oorzaak te zijn. De engineers zijn druk met het voorbereiden van het lassen van de vezels. Verzoek staat uit bij om indien mogelijk de vezels ten behoeve van de Coöperatie Sterk Midden-Drenthe en Coöperatie Glasvezel Noord het eerst te herstellen. De verwachting is dat de storing pas rond middernacht opgelost zal zijn. Onze excuses voor het ongemak als gevolg van deze storing.

 

03-11-2020 15:02uur:
Storing netwerken: Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord.

Op dit moment is er een kabelbreuk tussen Zwolle en Beilen op de netwerken van Sterk Midden Drenthe en Glasvezel Noord. Onderhoudsploegen zijn ter plaatse. Hierdoor zijn er geen diensten mogelijk voor de volgende woonplaatsen:Beilen, Bruntinge, Hoogersmilde, Hooghalen, Smilde, Wijster, Witteveen, Zuidveld, Zuidvelde, Een en Bunne. Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij dit direct plaatsen op deze website.

Verwachte oplostijd onbekend

Kijk ook op onze klantenservice pagina

Werkzaamheden netwerk: 04 en 05 november 2020.

In de nacht van 4 op 5 november zullen wij onderhoud plegen aan haar netwerk. Deze werkzaamheden zullen plaatsvinden tussen 03:00 uur en 04:00 uur. De verbinding zal onderbroken worden. Er kan dan geen gebruik gemaakt worden van onze diensten in deze tijdsperiode. Dit onderhoud betreft de volgende woonplaatsen:
Beugen, Boxmeer, Cuijk, Gennep, Overloon, Rijkevoort, Schaijk, Sint Anthonis, Venhorst, Vierlingsbeek en Wanroij.

Update: Storing 22-05 om 09:03 uur is opgelost.

Storing is verholpen, alle diensten moeten weer functioneren, mocht dit niet het geval zijn, haal het stroom even van het modem of televisiebox, en probeer het opnieuw.

Mocht het dan nog niet werken, laat dit dan graag weten aan ons.

 

Storing 22-05 om 08:45 uur.
Op dit moment zien wij een storing op de netwerken van Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord. De netwerkbeheerders doen onderzoek naar de oorzaak.

Zodra wij meer weten, melden wij ons

Storing 15-05 om 18:45 uur (OPGELOST)
Storing is verholpen, alle diensten moeten weer functioneren, mocht dit niet het geval zijn, haal het stroom even van het modem of televisiebox, en probeer het opnieuw. Mocht het dan nog niet werken, laat dit dan graag weten aan ons.

 

Storing 15-05 om 14:50 uur (UPDATE).
Er is een kabelbreuk tussen Beilen en Zwolle die veroorzaakt de complete uitval. Men is onderweg om deze breuk te herstellen.

 

Storing 15-05 om 12:25 uur.
Op dit moment zien wij een storing op de netwerken van Sterk Midden-Drenthe en Glasvezel Noord. De netwerkbeheerders doen onderzoek naar de oorzaak.

Zodra wij meer weten, melden wij ons.

 

Kijk ook op onze klantenservice pagina

Een paar handige tips als u geen gebruik kunt maken van een of meerdere diensten.

 

    • Geen internet
      Haal de stroom van het glasvezel modem, hierdoor reset het modem en meldt zich na twee minuten weer bij ons aan.

 

  • Geen TV
    Het resetten van de TV-ontvanger kan helpen. Je reset de tv-ontvanger door de stekker van de tv-ontvanger 30 seconden uit het stopcontact te halen. Sluit vervolgens de stroom weer aan. Uw televisie gaat dan opnieuw proberen verbinding te maken. Dit kan enkele minuten duren.