Categorieën
< Alle onderwerpen
Print

OPGELOST 08-12-2022 Storing diensten Hoeksche Waard


20:15 uur: Onze technische dienst is aangekomen in uw wijkcentrale. Hierin heeft hij gelukkig de storing kunnen verhelpen door het vervangen van een onderdeel. Mocht u nog problemen ervaren dan vragen wij u uw Fritz!box te herstarten door deze 30 seconden van het stroom te halen en daarna weer op te starten. Wij hopen dat u niet al te veel hinder heeft ondervonden en bedanken u voor uw geduld en begrip.

16:45 uur: Onze technische dienst is onderweg naar de wijkcentrale om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Uiteraard houden wij u op de hoogte van de verdere ontwikkelingen via deze pagina.

15:30 uur: Er komen momenteel meerdere meldingen binnen van onze klanten in de Hoeksche Waard die op dit moment geen diensten hebben. Onze technische dienst is hiervan op de hoogte en doen momenteel onderzoek hiernaar. Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen van deze storing via deze pagina waar wij update zullen plaatsen.

Wij hopen u hiermee voldoende voor nu te hebben informeert.

Met vriendelijke groet,
Stipte

Inhoudsopgave