Internet en telefonie onder één dak

  • Internet tot 100Mb
  • Telefonie

One

Vanaf € 34.95 p.m.

Kies uw pakket

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik One bestellen?
Je kunt One via deze website bestellen of bel 0320 – 294 444.

Hoe snel is de internetverbinding van One?
De keuze is aan jou. Onze basislijnen halen een snelheid tot 20Mb maar we leveren ook lijnen van 500Mb.

Welke gesprekstarieven gelden voor het bellen met One?
Afhankelijk van je abonnement maak je mogelijk gebruik van één of meerdere belbundels. Voor meer informatie over onze belbundels kun je op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur  terecht op onze klantenservice: 0320 294 444. Zo kunnen zij je precies vertellen wat er binnen jouw abonnement mogelijk is en welke bundels bij je passen. Heb je geen belbundels afgesloten of bel je meer minuten dan binnen je bundel mogelijk is? Dan gelden de voordelige standaard tarieven

Kan ik tegelijkertijd internetten en bellen?
Ja, je kunt gewoon internetten en bellen tegelijk. Ook ben je gewoon bereikbaar als je aan het internetten bent. De internetsnelheid verandert ook niet als je belt.

Betaal ik nog apart voor een vaste lijn bij KPN?
Nee, vanaf het moment dat stipte je vaste telefoonnummer heeft overgenomen, ontvang je geen aparte rekening meer van KPN.

Zegt stipte mijn KPN-abonnement voor vaste telefonie op?
Ja, stipte zegt het analoge KPN-abonnement voor je op. Dit zal ongeveer 1 maand na activering van One plaatsvinden. Je mag het abonnement in geen geval zelf opzeggen.

Wanneer je een niet analoge KPN-telefoniedienst afneemt of een telefoniedienst afneemt van een andere aanbieder dan KPN, dien je zelf je telefonieabonnement op te zeggen. Weet je niet precies of je een analoog KPN-abonnement hebt of een ander abonnement, bel dan onze klantenservice (0320 – 294 444): zij kunnen beoordelen welk abonnement je nu hebt en of je dit zelf moet opzeggen. Hou een factuur van KPN bij de hand als je belt.

Ik heb geen telefoonnummer van KPN, kan ik One bestellen?
Ja, het is mogelijk een nieuw telefoonnummer aan te vragen bij het bestellen van One. Rond de oplevering bestaat wel de mogelijkheid dat er een KPN-monteur langs komt om de lijn te testen. Je wordt hierover op de hoogte gesteld door de monteur. Het kan zijn dat je een afspraak hebt maar dat de monteur niet langs komt: de monteur heeft de lijn dan kunnen testen vanuit de wijkcentrale. In dit geval hoef je geen contact op te nemen met stipte.

Kan ik mijn alarm- of pinlijn aansluiten op One?
Nee, je kunt geen analoge of digitale pinlijn of alarmlijn aansluiten op je stipte-lijn. Voor een alarmlijn kun je een Belbudget abonnement afsluiten bij de KPN. Uiteraard kun je op deze lijn altijd profiteren van de zeer voordelige tarieven van stipte. Sluit je één van deze diensten toch aan op de stipte-lijn, kunnen we niet garanderen dat alles (goed) werkt en we verwijzen voor ondersteuning van deze diensten altijd naar de leverancier van de betreffende diensten.

Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden?
Je kunt je huidige telefoonnummer behouden of een nieuw telefoonnummer kiezen van stipte.

Is het eenvoudig om zelf One aan te sluiten?
Ja, het aansluiten van One is erg eenvoudig. De duidelijke handleiding met afbeeldingen helpt je bij het aansluiten van de modem. De gehele installatie duurt ongeveer 10 minuten. Mocht je er toch niet helemaal uitkomen, kun je bellen naar onze klantenservice voor telefonische ondersteuning op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur of op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur op 0320-29 4444.

Wanneer ontvang ik het doe-het-zelf pakket?
Enige dagen voor de activering van One ontvang je het doe-het-zelf pakket van onze bezorgservice.
Indien u gekozen heeft voor installatie door een monteur, dan zal deze een afspraak met u maken op het tijdstip wat u schikt.

Kan ik een geheim telefoonnummer krijgen?
Ja, bij bestelling kun je aangeven of je een geheim nummer wilt.

Komt mijn nieuwe nummer ook in het telefoonboek?
Bij bestelling kun je aangeven of je telefoonnummer in het telefoonboek opgenomen mag worden. Je telefoonnummer en adres worden dan in de papieren en elektronische telefoongids en bij de nummerinformatiediensten (1888) bekend gemaakt.